ICT Servicedesk

Volledig ICT Support voor uw organisatie

Wat is een ICT Servicedesk?

De ICT Servicedesk van For All IT behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in) de ICT-dienstverlening.

ICT servicedesk For All IT

Waarom een ICT Servicedesk?

U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkelingen van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.

Werkzaamheden van onze ICT Servicedesk

De ICT Servicedesk van For All IT is het eerste aanspreekpunt voor al uw IT vragen. Standaard werkzaamheden bestaan uit:

Back-up monitoring

Registratie van meldingen

Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden

Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts

Meewerken in projecten (waaronder migraties)

Beheren van Service Level Agreements (SLA’s)

Systeem monitoring

Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren

Installeren van nieuwe software

Contact leggen en onderhouden met leveranciers

Opstellen en updaten van handleidingen

Werkzaamheden van onze ICT Servicedesk

1e lijns

Onze eerstelijns support fungeert als aanspreekpunt per telefoon en/of e-mail. Onze medewerkers beantwoorden basisvragen, verwijzen mensen door en maken indien nodig melding van inhoudelijke vragen of incidenten.

2e lijns

Onze tweedelijns support beantwoordt per telefoon en of e-mail zowel basis- als inhoudelijke vragen en lossen incidenten op. Ook signaleert de tweedelijns verbeterpunten en er wordt actief meegedacht over oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.

3e lijns

De derdelijns support van For All IT biedt ondersteuning bij complexe vragen en of incidenten.

Waarom ICT servicedesk bij For All IT?

Hogere users experience

Wij bieden ondersteuning die laagdrempelig is. Medewerkers die ICT-problemen ondervinden of vragen hebben kunnen direct contact opnemen met onze ICT servicedesk. Zo worden uw problemen snel en professioneel opgelost.

Continuïteit

U vermijdt dat verschillende medewerkers van uw organisatie zich onafhankelijk van elkaar gaan bezig houden met dezelfde problemen.

ICT-specialisten met kennis

Onze medewerkers van de servicedesk afdeling zijn volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trainingen op ICT gebied. We zijn daarom in staat u te helpen met al uw IT vraagstukken!

Een aanspreekpunt

For All IT is het aanspreek punt bij alle ICT-problemen. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

Meer weten over ICT Servicedesk?

Opzoek naar een goed advies? Of heeft u vragen over één van onze diensten, neem dan gerust contact met ons op.

+31 88 751 02 02 (Helpdesk)

Servicedesk@forallitservices.nl (Helpdesk)

+31 681752505 (Sales)

Sales@forallitservices.nl (Helpdesk)