ICT Servicedesk

Volledige ICT Support voor jouw organisatie zodat storingen en of gebruikersvragen snel worden opgelost zodat je snel weer op weg kan.

Waarom een ICT Servicedesk?

Wanneer zich een probleem voordoet is het wenselijk dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden. Door de bezetting, kennis en ervaring van For All IT kunnen wij snel helpen. Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van je vraag en of probleem en geven tevens advies hoe zaken efficiënter kunnen.

Onze ICT Servicedesk helpt jou met onderstaande punten

  • Back-up monitoring
  • Registratie van meldingen
  • Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden
  • Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts
  • Meewerken in projecten (waaronder migraties)
  • Beheren van Service Level Agreements (SLA’s)
  • Systeem monitoring
  • Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren
  • Installeren van nieuwe software
  • Contact leggen en onderhouden met leveranciers
  • Opstellen en updaten van handleidingen

De For All IT service desk staat je bij op 3 niveaus:

1e lijns

Onze eerstelijns support fungeert als aanspreekpunt per telefoon en/of e-mail. Onze medewerkers beantwoorden basisvragen, verwijzen mensen door en maken indien nodig melding van inhoudelijke vragen of incidenten.

2e lijns

Onze tweedelijns support beantwoordt per telefoon en/of e-mail zowel basis- als inhoudelijke vragen en lossen incidenten op. Ook signaleert de tweedelijns verbeterpunten en er wordt actief meegedacht over oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.

3e lijns

De derdelijns support van For All IT biedt ondersteuning bij complexe vragen en/of incidenten.

De voordelen van de ICT Servicedesk van For All IT

  • Hoge users experience: For All IT biedt ondersteuning die laagdrempelig is. Medewerkers die ICT-problemen ondervinden of vragen hebben kunnen direct contact opnemen met onze ICT-Servicedesk. Zo worden problemen snel en professioneel opgelost.
  • Continuïteit: Je vermijdt dat verschillende medewerkers van jouw organisatie zich onafhankelijk van elkaar gaan bezig houden met dezelfde problemen
  • ICT-specialisten met kennis: Onze medewerkers van de servicedesk afdeling zijn volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trainingen op ICT-gebied. We zijn daarom in staat te helpen met al jouw IT vraagstukken!
  • Een aanspreekpunt: For All IT is het aanspreek punt bij alle ICT-problemen. Je wordt dus niet van het ‘kastje naar de muur gestuurd’.

Waarom For All IT?

Wij inspireren bedrijven met nieuwe inzichten, zodat iedereen zich kan focussen op hetgeen waar zij goed in zijn. Dit doen wij door alle technische en functionele uitdagingen uit handen te nemen en daarnaast brengen wij de juiste mensen en kennis met als doel jouw organisatie op het gebied van ICT te optimaliseren.

Andere bedrijven gingen je voor

“Al jaren is For All IT een betrouwbare en vakkundige partner voor ons in het beheer van onze Progress databases op Linux servers. Bij vragen en alarmeringen wordt er altijd snel gereageerd en er wordt goed met ons meegedacht. Hun inzet voor de klant ligt boven wat je mag verwachten.”

Jaap Roodenburg
, Koninklijke Saan BV

“For All IT is een betrouwbare ICT partij, zij komen afspraken na. We maken sinds 2016 gebruik van de Juridische Werkplek. Vragen worden direct beantwoord door een vast team van ICT-specialisten die onze omgeving kennen.”

Udo Louwerens
, Notariskantoor Louwerens en Jacquet

“Als modern notariskantoor moeten wij dagelijks kunnen vertrouwen op een goed werkend, snel en betrouwbaar platform. Ook voor de aanschaf van onze hardware hebben wij For All IT de juiste partner gevonden”.

Nicole Broeders
, Seydlitz Notarissen

Wij hebben gekozen voor For All IT omdat wij ontzorgd willen zijn en een 100% beschikbaarheid van ons reserveringssysteem als noodzaak zien. Zoals wij onze klanten gemak en zekerheid bieden, vinden wij op onze beurt dit ook bij For All IT terug. Wij hebben gekozen voor een hogere mate van preventie die For All IT ons kan leveren.”

Martijn Tanger
, Doets Reizen

“For All IT heeft samen met Dirict de overgang naar Notarisdossier begeleid en is sinds die overgang onze cloud provider. We hebben in For All IT een betrouwbare ICT partner gevonden, zowel voor de software als voor de hardware. For All IT reageert snel als wij vragen of storingen hebben en denkt mee. For All IT probeert elke wens een oplossing te vinden.”

Martine Boersen
, NotarisWeesp Van Elten Van de Griend Notarissen

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?