Wanneer zich een probleem voordoet is het wenselijk dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden. Door de bezetting, kennis en ervaring van For All IT kunnen wij snel helpen. Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van je vraag en of probleem en geven tevens advies hoe zaken efficiënter kunnen.
Onze eerstelijns support fungeert als aanspreekpunt per telefoon en/of e-mail. Onze medewerkers beantwoorden basisvragen, verwijzen mensen door en maken indien nodig melding van inhoudelijke vragen of incidenten.
Onze tweedelijns support beantwoordt per telefoon en/of e-mail zowel basis- als inhoudelijke vragen en lossen incidenten op. Ook signaleert de tweedelijns verbeterpunten en er wordt actief meegedacht over oplossingen van regelmatig voorkomende problemen.
De derdelijns support van For All IT biedt ondersteuning bij complexe vragen en/of incidenten.
De voordelen van de ICT Servicedesk van For All IT
Waarom For All IT?
Wij inspireren bedrijven met nieuwe inzichten, zodat iedereen zich kan focussen op hetgeen waar zij goed in zijn. Dit doen wij door alle technische en functionele uitdagingen uit handen te nemen en daarnaast brengen wij de juiste mensen en kennis met als doel jouw organisatie op het gebied van ICT te optimaliseren.